ThiS iS Me,.,.,.,

warisan, sepang, Malaysia
demen pisang,,tenang,,pantai,,hujan,,putih,,marun,,komik,,dbsk,,negaraku,,mom n dad,,music,,csi,,muvie,,tidur,,makan,,lumpia,,batagor,,cimol,,etc

Tuesday 19 August 2008

ds holiday...

huwaaaahhhh...
aku dh dpat dah bnde2 yg prlu aku buat slama cuti nh

mnggu lepas aku gi uia,,jumpe dgn budak2 skolah aku dulu
blom smpi lg,,aku bru je call ckap aku nak datang,,diorg dah excitednye bukn main,,mnambah ke-excited-an aku yg nak jumpe diorag..hehe
blom smpai lg diorg dah kmpul rmai2 kat cafe..bgusnyeee..terharu aku
borak2,,pstu mlm tu aku tido kat hostel diorang..lepsk2,,mkn2,,citer2,,gossip2,,smpai pkul 3 pagi..hwe..habis r,,borak jo kojonyo..
windunye aku dgn diorg....ye la,,ingatkan dah susah nk jumpe lg
wlaupun skali je,,ckup r..
korang sume mmg besh!

pastu,,mlm tu aku blik kmpung..
biasek r,,everytime blik mlysia msti brjumpe dgn nenek n atuk yg mnunggu kat kmpung
lame tak nmpak nenek dgn atuk..dgn jumpe sedare lah
spent 2 days kat kampung..

bbrape hari yg lalu gi shopping..hwe..
bli la bbanyak brang2,,,bju,,sluar,,kasut,,dll...
biase la,,bile blik bndung krang susah plak nak nyarinye..hwe..
tpi aku ade certain2 brang yg nk beli lg..tak hbis lg tuh
hwehehhe..
tak dek r,,,bukn utk aku..ade kwan2 aku mntak tlong bwakkn oleh2..
tu la yg blom carik..kpd reka2,,sabo ek...hwe..

pastu bsok plak aku n family nak gi holiday kat kuching
ye la,,kn skarang ni cuti skolah,,mak dgn adik aku cuti..
tpi tak bley jln jauh,,bpak aku keje
gitu..
so,,tnggu je la mnggu depan ek..
ade pape bnde yg mnarik kat kuching tu nnti aku cerite kat sni ek

till next week...

^,^

-kjap lg independence day,,,nyalakan smangat kmerdekaan dlm jiwa msing2!!!-
-to indonesians,,hepi independence day!-

No comments: