ThiS iS Me,.,.,.,

warisan, sepang, Malaysia
demen pisang,,tenang,,pantai,,hujan,,putih,,marun,,komik,,dbsk,,negaraku,,mom n dad,,music,,csi,,muvie,,tidur,,makan,,lumpia,,batagor,,cimol,,etc

Tuesday 26 August 2008

menurut anda??

hari ni aku dengo radio era,,radio no satu mlysia.. =P

ade satu pkar motivasi tuh,,dr fadillah kamsah,,korg knal kndie kate,,
--otak kita bkerja dgn mnampilkn suatu gmbar brdasarkn prktaan yg kite dengar-
msalnye camni,,ade org bgtau kat korang--jgn nakal2--
kan nakal tuh tak dpt dgambarkn
cube klu die ckap--jgn kacau orang,,jgn ptong line barisan--
kan bnde tuh dpat dgambarkn dlm otak
lebih dapat gmbaran..lbih mudah dilakukn,,dan dpt drealisasikn
btol tak??

same la mcam klu tiap hari korg berazam--aku msti success,,aku msti jadi orang baik,,jdi hebat--
mende tuh gmbar yg ade dlm otak kite??
tak paham kn ape yg nak dilakukn..
cube klu azam--hri ni aku msti rajin blajar,,jgn tangguh kerje,,slalu snyum dgn sume orang--
kn lbih mudah dpt gambaran tuh..
ye kan,,ye kan??

pastu bile aku dengar ape yg die ckap tuh,,aku pkir2 balik,,btol jugak
klu mnrut aku la,,akan lbih snang utk aku byangkn ape yg aku kne buat klu aku fkir mcam tuh

klu mnrut korang??

^,^

No comments: